Nyomtatás E-mail

Panaszkezelési eljárás


Tisztelt Ügyfelünk!

A Magyar Biztosítók Szövetsége Elkülönített Szervezeti Egysége (ESZE), mint a Kártalanítási Számla kezelője, és mint Nemzeti Iroda elkötelezett ügyfeleinek minél magasabb színvonalú, hatékony és gyors kiszolgálása iránt. Szövetségünknek rendkívül fontos az ügyfelek visszajelzése a szolgáltatással kapcsolatban, legyen az kedvező vagy akár kedvezőtlen. Amennyiben Ön észrevételt kíván tenni a kárrendezési eljárás során szerzett tapasztalatairól, kérjük Önt, hogy azokat a lenti elérhetőségeink valamelyikén ossza meg velünk.

› Kárrendezés esetén kérjük tekintse meg tájékoztatónkat!

A panaszok, kritikák megfelelő kezelése érdekében Irodánk az alábbi panaszkezelési elveket és gyakorlatot követi:

  • A beérkezett panaszokat a legnagyobb körültekintéssel vizsgáljuk ki, annak érdekében, hogy Ügyfeleink minél jobban meg legyenek elégedve szolgáltatásunkkal.
  • A MABISZ panaszügyintézési eljárása szavatolja, hogy az összes beérkezett panaszt a lehető legnagyobb gondossággal, tárgyilagosan és a lehető legrövidebb határidőn belül megvizsgáljuk, és az indokolt panaszokat haladéktalanul orvosoljuk. A panaszügyintézésre külön csoportot működtetünk, ahol az egyes szakterületek segítségével szakmailag megalapozott panaszkezelés folyik.
  • A panaszlevélre megfogalmazott választ minden esetben legalább egy vezető beosztású, felelős munkatársunk szignálja.
  • Amennyiben az ügy az átlagosnál összetettebb és panasz kivizsgálása hosszabb időt vesz igénybe, vagy más szervezetek állásfoglalására is szükség van, az ügyfelet erről írásban tájékoztatjuk, egyúttal türelmét kérve válaszunk kézhezvételéig.
  • A jogszabály a beérkezéstől számított 30 napot biztosít a panaszügyek érdemi kivizsgálására, Irodánk azonban törekszik a mihamarabbi válaszadásra.
  • Az észrevételek, beadványok fogadására Irodánk számos csatornát működtet, hogy ügyfeleink a számukra legegyszerűbb módon kereshessenek meg minket. A panaszok kifejezésére lehetőség van írásban (e-mailben, levélben vagy faxon) és szóban (telefonon és személyes megkeresés útján) egyaránt. A panaszkezelést megkönnyíti a honlapunkon található és letölthető panaszkezelési formanyomtatvány.

Észrevételeiket, panaszaikat az alábbi módon juttathatják el hozzánk:

Kérjük, hogy a hatékonyabb ügykezelés érdekében a kárszámot a megkereséseken mindenképpen tüntessék fel, ha ez nem ismert, akkor a balesetben érintett gépjárművek rendszámát, a gépjárműveket vezető személyek nevét és a baleset pontos helyét és idejét.

Amennyiben t. Ügyfelünk elégedetlen lenne panaszkezelésünkkel, felügyeleti szervünkhöz fordulhat. Felügyeleti szervünk a Magyar Nemzeti Bankról szóló 2013. évi CXXXIX. törvény értelmében 2013. október 1-jétől a Magyar Nemzeti Bank (székhelye: 1054 Budapest, Szabadság tér 8–9., telefon: 06-40-203-776, e-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. )

Köszönjük bizalmát!

Magyar Biztosítók Szövetsége – Elkülönített Szervezeti Egység

Kérjük Önt, amennyiben módjában áll, panasza benyújtására használja a Panaszbejelentési űrlap című dokumentumot.

 

Viharkár

A „szeszélyes” évszakhoz képest is szélsőséges, viharos időjárással vette kezdetét a hónap: április 1-je óta mintegy 4000 kárbejelentés érkezett a hazai biztosító társaságokhoz. A károk becsült értéke...

Sajtóközlemény (04.08.)

Hirdetés

Nyugdíjbiztosítás

A tavalyi évben 12,6 milliárd forintra nőtt az adókedvezménnyel támogatott nyugdíjbiztosítások díjbevétele. E nyugdíjtermékek éves átlagdíja 220 365 forint volt, míg a folyamatos díjas életbiztosításoké...

Sajtóközlemény (03.24.)

Kátyúbiztosítás

Szezonja van a kátyúk okozta baleseteknek: a károk 60-70 százaléka jellemzően az első negyedévben történik. Igaz, az idei évben az enyhébb időjárás miatt eddig kevesebb kárbejelentést regisztráltak...

Sajtóközlemény (03.19.)

Hirdetés